جهاددانشگاهی حلقه واسط بین دانشگاه و صنعت باشد

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، صدیف بدری با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی نهادی علمی و تحقیقاتی است، گفت: خدمات این نهاد ارزشمند در سطح کشور بسیار چشمگیر بوده و قابل تحسین است.

وی خدمات مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل را از فعالیت‌های مهم جهاد دانشگاهی اردبیل عنوان کرد و افزود: همچنین خدمات جهاددانشگاهی اردبیل در حوزه‌های آموزشی و تحقیقاتی نیز چشمگیر است.

بدری ادامه داد: علی‌رغم این فعالیت‌ها، از پتانسیل و استعدادی که در جوانان و دانشگاهیان استان اردبیل وجود دارد، به صورت مطلوب استفاده نشده است و در این راستا باید از این توانمندی‌ها بیش از پیش استفاده شود تا موجبات توسعه استان فراهم آید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وضعیت امروزی ارتباط علم و صنعت باید بیش از پیش فعال شود، تاکید کرد: با توجه به وجود پتانسیل‌های موجود در جهاد دانشگاهی، این نهاد می‌تواند حلقه واسط بین دانشگاه و صنعت باشد.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مشکلات درآمدی در جهاد دانشگاهی وجود دارد که ممکن است اثر منفی در عملکرد پرسنل داشته باشد، اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و مدون مسئولان این نهاد، از فرصت‌ها استفاده شود و مشکلات موجود حل شود.

بدری تاکید کرد: با برنامه‌ریزی دقیق توسط جهاددانشگاهی می‌توان در زمینه ایجاد اشتغال در حوزه‌های فناوری‌های نوین و IT گام برداشت.

وی با بیان اینکه ما نیز به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خدمت جهاد دانشگاهی و فعالیت‌های ارزشمند و موثر این نهاد هستیم، گفت: از مسئولان استان اردبیل نیز انتظار داریم با حمایت خود از جهاد دانشگاهی، باعث سرآمدی جهاددانشگاهی استان در سطح کشور باشند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا