جهاددانشگاهی به خوبی در بخش اقتصاد مقاومتی کار کرده است

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، فرماندار زابل اظهار کرد: جهاددانشگاهی در استان سیستان و بلوچستان نیز کارهای خیلی خوبی را در بحث مطالعات انجام داده است.
فرماندار زابل افزود: قانونگذار نیز برای این نهاد انقلابی به عنوان یک مرکز پژوهشی، بصورت قانونی تسهیلاتی را قائل شده که براین اساس، دستگاههای اجرایی می توانند بدون اینکه پروژه های پژوهشی خود را به مناقصه بگذارند، باجهاددانشگاهی وارد مذاکره شده و قرارداد منعقد نمایند.
فرماندار زابل گفت: دستگاهه ای اجرایی می توانند از طریق توان علمی جهادگران جهاددانشگاهی در راستای رسیدن به اهداف عالیه علمی گام بردارند.
ناظری تصریح کرد: به دستگاه های اجرایی در زابل تأکید می شود که ارتباط خود را با این نهاد انقلابی بیش از پیش برقرار نمایند.
وی اظهار داشت: جهاددانشگاهی از ابتدای تاسیس تاکنون اقدامات خوبی را در تمام مقاطع انجام داده است؛ این نهاد در بحث اقتصاد مقاومتی نیز می تواند با ایجاد شرکت های دانش بنیان در کنار وزارتخانه هایی که کارهای پژوهشی انجام می دهند فعالیت کند، زیرا فقدان فعالیت های پژوهشی در صورت نبود این نهاد در کارهای پژوهشی، به وضوح احساس می شود.‌‌
فرماندار زابل خاطرنشان کرد: نمره ای که می شود به جهاددانشگاهی داد، نمره عالی است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا