سه تحول کلیدی در مصرف بازی‌های رایانه‌ای در کشور

 

سی‌وهفتمین جلسه شورای ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی با محوریت بررسی وضعیت بازی‌های رایانه‌ای در کشور برگزار و به سه اتفاق کلیدی و تحولات ایجاد شده در مصرف این بازی‌ها در ایران اشاره شد.

به گزارش خبرگزاری سینا، از شورای عالی انقلاب فرهنگی، نشست بررسی آخرین وضعیت صنعت بازی کشور با حضور اعضای این شورا و ابراهیم شکرانی؛ دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این نشست، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با ارائه گزارشی از وضعیت مصرف بازی‌های رایانه‌ای در کشور، به سه اتفاق کلیدی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ اشاره کرد.

محمد حاجی‌میرزایی اظهار داشت: افزایش سن بازیکنان، جهش در هزینه‌کرد خانواده‌ها برای تهیه سخت‌افزار نظیر کنسول و هزینه صرف شده برای بازی‌های موبایلی، کنسولی و رایانه‌ای و کاهش سهم بازی‌های بومی در سبد مصرف بازیکنان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ سه اتفاق کلیدی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا