سامانه بومی مدیریت مدارک با قابلیت جستجوی هوشمند

پژوهشگران یکی از شرکتهای دانشبنیان ایران سامانه بومی مدیریت مدارک با قابلیت جستجوی هوشمند را راه اندازی کردند؛ این سامانه مدارک سازمانی را با قابلیت تعریف گردش کار و سطوح دسترسی تا ۵ لایه مختلف فراهم میکند.
رجبی، رئیس هیئت مدیره این شرکت دانشبنیان درباره این سامانه به خبرگزاری سینا، گفت: سامانه مدیریت مدارک ایساتیس، امکان مدیریت یکپارچه اسناد و مدارک سازمانی را با قابلیت تعریف گردش کار و سطوح دسترسی تا ۵ لایه مختلف فراهم میکند.
وی به ویژگیهای منحصر به فرد این سامانه اشاره کرد و افزود: این سیستم دارای قابلیت جستجوی هوشمند در محتوای فایلهاست و کاربران میتوانند به راحتی در مدارک خود جستجو کنند. همچنین سیستم گردش کار کاملا مستقل از کامپوننتهای خارجی طراحی شده و به صورت تحت وب در دسترس است.
وی در مقایسه با محصولات مشابه گفت: برخلاف سایر شرکتها که از ابزارهای آماده یا نیازمند لایسنس خارجی استفاده میکنند، ما دیتاهای خود را به صورت داخلی تربیت کرده و از فناوری بومی بهره بردهایم.
رئیس هیئت مدیره شرکت راهبرد سیستم ایساتیس در پایان خاطرنشان کرد: این سامانه هماکنون در حدود ۵۰ شرکت فعال در حوزههای فولاد، پتروشیمی، عمرانی و مواد غذایی در حال استفاده است و پاسخگوی نیازهای مدیریت اسناد این سازمانها بوده است.