مخاطبان پویش «همه بازی» از ۹ میلیون کاربر گذشت

 

 

سرپرست معاونت کسب‌ و کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از 9 میلیونی شدن جامعه مخاطب در پویش ملی «همه‌ بازی» خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری سینا، احسان جازم با اشاره به این که این پویش با هدف ترویج نشاط، خلاقیت و سرگرمی سالم برای کودکان ایرانی آغاز به کار کرده است، گفت: از زمان شروع، بیش از ۹ میلیون و ۱۸۰ هزار کاربر فعال که در این بازی‌ها حضور داشتند، مخاطب پیام‌های این پویش شده‌اند و آنها را مشاهده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این پویش در ۴۰ بازی فعال شده است، گفت: روند اجرای این پویش به این صورت است که بازی‌سازان نمادها و نشانه‌هایی از کشور ایران با هشتگ «همه بازی» را در سایت یا بازی خود قرار می‌دهند و اعلام می‌کنند که در این پویش شرکت کرده‌اند.

 

 پویش ملی «همه‌ بازی»
پویش ملی «همه‌ بازی»

 

به گفته وی، تولیدکنندگان بازی، الماس و سکه‌های رایگان و یک‌سری شخصیت‌های مختلف را هم به بازی‌هایشان اضافه کرده‌اند و آنها را همراه تصویری از پرچم ایران منتشر می‌کنند.

معاون بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: پویش «همه‌بازی» تلاشی ملی برای گسترش عدالت در دسترسی به بازی‌های دیجیتال سالم و تقویت روحیه جمعی، خلاقیت و آموزش غیرمستقیم در بستر بازی‌های موبایلی به شمار می‌رود.

این پویش همچنین بستری مناسب برای حمایت از بازی‌سازان ایرانی و معرفی ظرفیت‌های بومی صنعت بازی در کشور است. بازی‌سازهای ایرانی با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور این پویش ملی را برای کودکان ایران‌زمین شکل داده‌اند تا به کم شدن تنش‌های روانی کودکان و نوجوانان ایرانی از طریق بازی‌های ایرانی کمک کنند.

در اجرای پویش ملی «همه‌بازی» با شعارهای «هم‌بازی»، «همه‌بازی» و «ایران، برنده بازی»، جمعی از بازی‌سازان ایرانی نیز با هدف گسترش نشاط اجتماعی، تقویت هویت جمعی و ترویج فرهنگ بازی سالم و گروهی، به این پویش پیوستند. دبیرخانه پویش از سایر بازی‌سازان ایرانی نیز دعوت کرده است تا با پیوستن به این حرکت ملی، در مسیر ایجاد فضای پرنشاط، ایمن و خلاقانه برای نوجوانان کشور گام بردارند.

 

No tags for this post.
منبع
روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا