مرحله نیمه نهایی مسابقات سدید آغاز شد

مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات ملی ارایه سه دقیقه‌ای‌ (سدید)، ۵ آبان در سالن پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سینا:‌ مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات ملی ارایه سه دقیقه‌ای‌(سدید)، از امروز شنبه ۵ آبان در سالن پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی آغاز شد و فینال این مسابقات، دوشنبه، هفتم آبان ماه ساعت ۱۴ در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران اجرا می شود.

در مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات ملی ارایه سه دقیقه‌ای که به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی از دی ماه سال ۱۴۰۲ در ۲۱ استان و ۳۰ واحد جهاددانشگاهی برگزار شد، در مجموع ۷۶۸ دانشجو شرکت داشتند که از این تعداد ۴۷ نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند. راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات از امروز ۵ آبان به مدت دو روز با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت ۸ نفر به فینال مسابقات راه خواهند یافت تا نفرات برگزیده انتخاب شود.

گفتنی است، مسابقات ملی ارایه سه دقیقه‌ای(سدید) با همکاری دانشگاه‌ها و با هدف رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، معرفی و کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاهی و ترویج گفتمان علم برگزار می‌شود. در این مسابقات دانشجویان در یک زمان سه دقیقه‌ای به ارایه و معرفی آثار خود اعم از پایان‌نمسابقات سدیدامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع می‌پردازند.

منبع: روابط عمومی جهاددانشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا