بزرگ‌ترین گردهمایی دانشگاه شیراز همراه با همخوانی «ای ایران»

دانشگاه شیراز با حضور استاد سالار عقیلی و اجرای همخوانی پنج‌هزار نفری سرود «ای ایران» در شامگاه ۶ آبان‌ماه، بزرگ‌ترین گردهمایی دانشگاهیان را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش سینا پرس فارس، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز امروز، ۳ آبان ماه ضمن دعوت از دانشگاهیان برای شرکت در جشن بزرگ آغاز سال تحصیلی، در شامگاه یکشنبه ۶ آبان‌ماه، گفت: فرارسیدن فصل پاییز و طلوع ماه مهر، طلیعه‌ی افق روشنایی دانش است. دانشگاه شیراز در حرکتی فراگیر بزرگ‌ترین آیین بازگشایی را برگزار خواهد کرد.

حامد تقوایی افزود: همخوانی پنج‌هزار نفری سرود «ای ایران» با حضور استاد بی‌بدیل موسیقی ایران، سالار عقیلی، رونمایی از سرود دانشگاه شیراز همراه با ارکستر سمفونیک شیراز، رونمایی از گروه کُر دانشجویان ازجمله برنامه‌های گردهمایی دانشگاهیان خواهد بود.

وی هدف از ترتیب‌دادن این گردهمایی را تقویت هویت و تعلق ملی و دانشگاهی مطرح کرد و گفت: برآنیم تا با ویژه‌برنامه‌های تدارک‌دیده شده شور و نشاط و امید را در فضای دانشگاهی به‌ویژه نسل جوان تقویت کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز از اعضای هیئت‌علمی و یاوران علمی دانشگاه به‌همراه خانواده‌هایشان و همچنین دانشجویان عزیز به‌صورت فردی دعوت کرد تا در جشن بزرگ آغاز سال تحصیلی و گردهمایی بزرگ دانشگاهیان شرکت نمایند.

به‌گفته‌ی این مقام مسؤول، این آیین بزرگ، شامگاه یکشنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳، از ساعت ۱۸:۳۰، در محوطه پشت استخر سرپوشیده دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا