تقدیر مدیر کل کانون فارس از شاعر کودک و نوجوان در واکنش به کشتار کودکان غزه

طی مراسمی از معصومه مرادی به‌خاطر واکنش‌های به‌موقع به شهادت کودکان فلسطینی و لبنانی از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس تقدیر بعمل آمد.

ویژه‌برنامه «شاخه نبات» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان های فارس و خراسان رضوی و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس و به‌صورت هم‌زمان و حضوری در کتابخانه حافظیه و شهر توس و همچنین به‌صورت مجازی برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، از معصومه مرادی، شاعر کودک و نوجوان، به دلیل واکنش‌های به‌موقع به رخدادهای مهم جهان اسلام، از جمله شهادت کودکان در غزه و لبنان و شهادت سرداران سپاه اسلام، تقدیر کرد.

علی خواجه‌نژادیان در ادامه با تاکید بر اهمیت حمایت از کودکان مظلوم جهان اسلام افزود: امیدوارم که به زودی با آزادی قدس شریف و شکست صهیونیسم جهانی، شاهد بازگشت لبخند به لب‌های کودکان مظلوم فلسطین باشیم.

به گزارش سینا پرس فارس، یکی از برنامه‌های شاخص این رویداد، شعرخوانی مریم اسلامی، معاون آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که با استقبال حاضران روبه‌رو شد. همچنین اعضای برگزیده باشگاه ادبی «قاف» از چندین استان کشور به ارائه سروده‌های خود پرداختند.

غزل‌خوانی اعضای کانون فارس و تفأل به دیوان حافظ، از دیگر بخش‌های این مراسم بود که به یادبود بزرگداشت حافظ شیرازی، شاعر نام‌آشنای پارسی، برگزار شد و فضایی ادبی و فرهنگی را برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات کودک و نوجوان فراهم کرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا