دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛
نقش سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در توانمندسازی دانشجویان 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی به مناسبت بیست‌و ششمین سالروز تاسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی تاکید کرد که این سازمان نقش به‌سزایی در توانمندسازی دانشجویان و مشارکت آن‌ها در پیشبرد اهداف جامعه ایفا کرده است.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دکتر عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی، پانزده مهرماه، بیست‌و ششمین سالروز تاسیس این سازمان را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و ششمین سالگرد تأسیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی را به همه اعضای جوان و فرهیخته این سازمان صمیمانه تبریک می‌گویم و از زحمات و تلاش‌های خالصانه جناب آقای دکتر مسلمی نائینی ریاست محترم جهاد دانشگاهی و شما جوانان دانشجوی جهادی تقدیر و تشکر می‌کنم. سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با ایجاد فرصت‌های مناسب در حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی و رفع نیازها و چالش‌های این حوزه نقش به‌سزایی در توانمندسازی دانشجویان و مشارکت آن‌ها در پیشبرد اهداف جامعه ایفا کرده است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیمی در حوزه علم و فناوری حاصل شده که نشان‌دهنده توانمندی و اراده جوانان این سرزمین است. آگاهی دانشجویان از این دستاوردها و پیوند آن‌ها با مسائل روز جامعه، ضروری است.

جهاد دانشگاهی می‌تواند به عنوان بازوی شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های علمی و فرهنگی به عنوان یک کنشگر فعال در امر گفتمان‌سازی اسناد و مصوبات این شورا کمک شایانی کند. این گفتمان‌سازی می‌تواند به تقویت فرهنگ علمی و انقلابی در میان دانشجویان و ایجاد فضای تعامل و همفکری میان نهادهای مختلف منجر شود.

از شما اعضای گرانقدر سازمان دعوت می‌کنم که با عزم راسخ و روحیه انقلابی، در تحقق این مهم تلاش کنید. شما نمایندگان جوانی هستید که با عشق و خستگی‌ناپذیری می‌توانید تأثیر عمیقی بر آینده کشور بگذارید و با فعالیت‌های مؤثر خود، جامعه را به سمت پیشرفت، استقلال و خودکفایی سوق دهید.

عبدالحسین خسروپناه

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا