در نماز جمعه تهران
توزیع بروشور آموزشی پیشگیری و تشخیص سرطانهای بانوان

در راستای پویش سراسری سرطان معتمد ۱۰ هزار بروشور آموزشی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطانهای بانوان توسط این پژوهشکده جهاددانشگاهی در نماز جمعه تهران توزیع شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، این بروشورها شامل اطلاعاتی درباره روش های پیشگیری ضرورت و نحوه تشخیص زودهنگام و درمان به موقع سرطان پستان بودند.

ماه اکتبر (۱۰) مهر تا ۱۰ آبان به عنوان ماه جهانی آگاهی رسانی در خصوص سرطان پستان نامگذاری شده و پژوهشکده سرطان معتمد نیز با برگزاری پویش سراسری سرطان معتمد به ارائه رایگان خدمات آموزشی و غربالگری سرطان های شایع بانوان می پردازد.

هدف از این برنامه ارتقاء آگاهی جامعه نسبت به خطرات این بیماری و تشویق به انجام معاینات دوره ای بود. همچنین در این بروشورها به نشانه ها و علائم اولیه سرطان پستان اشاره شده و نحوه خودآزمایی پستان به صورت تصویری توضیح داده شده است.

توزیع بروشورهای آموزشی پیشگیری و تشخیص سرطان پستان که گامی در جهت ارتقای آگاهی عمومی و کمک به کاهش موارد ابتلا به سرطان پستان و ارتقای سلامت بانوان کشور است با استقبال خوبی از سوی نمازگزاران مواجه شد و بسیاری از حاضرین از اطلاعات ارائه شده استقبال کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا