معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی
ارتقای مدل کسب‌وکار فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌هایی که این نهاد در سال‌های گذشته به آن توجه بیشتری داشت بحث مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های آموزشی است، از ارتقای مدل کسب‌وکار فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی سخن گفت.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر محمدمحسن غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی امروز (چهارشنبه 11 مهرماه) در پنجاه و یکمین گردهمایی معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور که به میزبانی زنجان در حال برگزاری است، با اشاره به محورهای اصلی این گردهمایی، اظهار کرد: مقررشده است در این گردهمایی ابعاد این مشارکت‌ها مقررات و ضوابط هم‌فکری شود تا مقدمه‌ای  برای ارتقای مدل کسب‌وکار فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی در سال‌های آینده باشد.

وی با اشاره به نظارت بر فعالیت‌ها و کیفیت آموزشی در جهاددانشگاهی، تصریح کرد: با رونمایی از سامانه انتقادها و پیشنهاد‌ها در  این گردهمایی قطعاً شاهد پیشبرد بهتر اهداف خواهیم بود؛ چراکه این سامانه‌ به فعالیت‌های سازمانی جهاددانشگاهی کمک می‌کند.

وی بابیان اینکه ابزارهای نظارتی متنوع شده و باید در این مسیر خود را مجهز به روش‌های نوین کنیم، اضافه کرد: باید کارهایمان را ارتقا دهیم و سامانه انتقادها و پیشنهاد‌ها تلاشی است برای اینکه با مجموعه فراگیران، مدرسان، کارکنان و همه مخاطبان شبکه آموزش ارتباط داشته باشیم تا آنها بتوانند نظرات خود را ارائه دهند.
او در ادامه با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت‌های اشتغال و کارآفرینی جزو نهادهای پیشرو به شمار می‌آید، اذعان کرد: جهاددانشگاهی اولین بار سامانه کاریابی را ایجاد کرد، اما به دلایل مختلفی این سامانه الکترونیکی متوقف‌شده بود که با بازنویسی و احیا این سامانه بر اساس نیازهای جدید در این گردهمایی  شاهد  بهره‌برداری و رونمایی از آن هستیم چراکه هدف ما ارائه خدمت جدید به جامعه هدف که کارجویان و کارفرمایانی هستند، است.

وی با اشاره به همکاری جهاددانشگاهی هنر برای استاندارد و یکسان شدن، همچنین رسیدن به یک هویت بصری مشترک بر فعالیت‌های تبلیغی و فراهم آوری بستری مناسب، بیان کرد: امیدواریم به‌تدریج این فعالیت‌ها گسترش یابد.

دکتر غفوریان با اشاره به فعالیت سامانه ثبت‌نام فراگیران (رویش)، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است‌  این سامانه توسعه و گسترش یابد و همه خدمات آموزش و جهاددانشگاهی را در قالب یک پلتفرم جامع پوشش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا