برگزاری نشست مشترک جهاددانشگاهی و سازمان صنایع دفاع

به همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی جلسه مشترک واحدهای منتخب جهاددانشگاهی با مدیران ارشد و کارشناسان سازمان صنایع دفاع ساصد در راستای طرح جهاد علمی برگزار شد.
به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان، به همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی جلسه مشترک واحدهای منتخب جهاددانشگاهی با مدیران ارشد و کارشناسان سازمان صنایع دفاع ساصد در راستای طرح جهاد علمی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور قریب به ۵۵ نفر از صاحب‌نظران جهاددانشگاهی و سازمان صنایع دفاع ساصد به منظور ارایه توانمندی͏‌های فناورانه جهاددانشگاهی و نیازمندی‌های وزارت دفاع ساصد در عرصه فناوری‌های دفاعی کشور در محل سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار شد، در ابتدای جلسه مهندس علی͏ ویردیلو هدف از تشکیل جلسه را ارایه توانمندی͏‌های جهاددانشگاهی در حوزه دفاعی و نیازمندی͏‌های فناورانه وزارت دفاع (ساصد) در راستای طرح جهاد علمی بیان کرد.
در همین راستا مدیر تحقیقات و فناوری سازمان صنایع دفاع ساصد با اشاره به اهمیت اتکا به توانمندی͏‌های متخصصان داخلی در حوزه دفاع ملی، ضرورت ارتباط دانشگاه و صنعت و همچنین بر ضرورت تعامل بیشتر میان صنایع دفاعی و جهاددانشگاهی در بومی͏ سازی فناوری͏‌های استراتژیک تأکید و نیازمندی͏‌های ساصد را بیان کرد.
در این جلسه رؤسای دفاتر و کارشناسان تخصصی سازمان صنایع دفاع ساصد نیز به فراخور موضوعات، نیازمندی‌های ساصد را مطرح کردند.
در ادامه نشست هیأتی ۲۰ نفره مرکب از مدیران ارشد و کارشناسان جهاددانشگاهی از سازمان͏‌های تهران، صنعتی شریف، خواجه͏ نصیر، علم و صنعت، صنعتی اصفهان، زنجان، تبریز، خوزستان و پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی در جمع مدیران ارشد سازمان صنایع دفاع آخرین دستاوردها و توانمندی͏‌های فناورانه خود را در حوزه دفاعی و پدافند غیرعامل ارائه دادند و در انتها پس از تبادل نقطه نظرات طرفین در خصوص ادامه همکاری͏‌های علمی و پژوهشی تصمیماتی اتخاذ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا