گردشگری راحت ترین راه توسعه همدان است

فرماندار همدان در مراسم قدردانی از فعالین ثبت جهانی هگمتانه، گفت: بارها تاکید شده است که سهل الوصول‌ترین راه برای توسعه اقتصادی همدان مسیر گردشگری است .

مسلم مخفی با بیان اینکه رسیدن به اهداف بزرگ نیازمند عزم جدی و وحدت و همدلی است، گفت: متاسفانه برخی با نگاه ناامیدانه ، برای پیشرفت و باز شدن گره ها اقدامی نمی‌کنند و گاهاً با استفاده از هر ابزاری حتی تمسخر باعث سست شدن اراده ها نیز می‌شوند.

مسلم مخفی گفت: فراهم سازی زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری مخصوصاً در حوزه راه و حمل و نقل بسیار ضروری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در حال انجام است .

فرماندار همدان افزود: برای حرکت های بزرگ نیازمند اقناع سازی و همراهی افکار عمومی هستیم.

فرماندار همدان تاکید کرد : در راستای ثبت جهان هگمتانه هنوز کارهایی به خصوص در حوزه بازار باقی مانده است که این موضوع از طریق فرمانداری پیگیری می‌شود.

مخفی گفت: همانطور که انتقاد سازنده است اما باید توفیقات و کارهای انجام شده را نیز بگوییم تا فضای ناامیدی در جامعه شکل نگیرد.

فرماندار همدان گفت: نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی هر یک به حمدالله ظرفیت های بسیار خوبی برای حل مشکلات و توسعه شهرستان هستند.

وی تاکید کرد در مسیر توسعه شهر نگاه نافذ و همراهی دلسوزانه نماینده ولی فقیه بسیار راهگشاست لذا باید نگاه های بخشی را کنار بگذاریم و با نگاه به آینده و رقابتی که در آن قرار داریم تمام ظرفیت‌ها را به کار بگیریم.

 

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا