ظرفیت برق مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی دو برابر شد

ظرفیت برق مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی به دو برابر افزایش پیدا کرد و قرارداد آن با شرکت برق منطقه‌ای منعقد شده است و بزودی به اجرا خواهد رسید.

به گزارش سینا از روابط‌عمومی مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، مهندس محمد حسین فائزی رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی در بازدید از محل واگذاری اراضی مجتمع تحقیقاتی اظهار کرد: در راستای تحقق توسعه زیر ساخت‌های مجتمع تحقیقاتی، با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت جهاددانشگاهی، افزایش ظرفیت برق مجتمع بعد از چندین سال از محل درآمدهای واگذاری اراضی به بهره برداری می‌رسد.

مهندس فائزی با اشاره به مشکلات قطعی برق برای شرکت‌های تولیدی و کمبود ظرفیت برق ورودی مجتمع برای توسعه فعالیت‌های صنعتی و دانش‌بنیان گفت: لزوم بیش از پیش این افزایش ظرفیت، برق آرزوی دیرینه ای بود که در راستای رفع نیازهای شرکت‌ها، مراکز و واحدهای مستقر محقق شد.

در پایان وی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی ما این است که برق مجموعه های تولیدی به ویژه عرصه تولید دانش بیان که تولید و صادرات آن‌ها برای کشور حائز اهمیت بیشتری است قطع نگردد. لذا بزودی شاهد توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در تولید و توزیع انرژی در مجتمع تحقیقاتی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا