نخستین یادواره ۳۳۰ شهید امدادگر دفاع مقدس فارس برگزار می‌شود

مدیر عامل هلال احمر فارس از برگزاری نخستین یادواره ۳۳۰ شهید امدادگر دفاع مقدس در ۱۱ مهر ۱۴۰۳ خبر داد.

حسین درویشی امروز، ۲۷ شهریور با بیان اینکه ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس در کشور که با تقدیم جان خود در راه نجات جان همنوعان به شهادت رسیده‌اند شناسایی و معرفی شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۳۳۰ شهید متعلق به استان فارس است که در ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳ یادواره ای با حضور خانواده های معظم این شهدا در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مقدمات اجرایی این یادواره نظیر شناسایی کامل این شهدا در تمامی یگان‌های اعزامی جمعیت هلال احمر ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش از ماه‌های گذشته انجام شده است و این رویداد فرهنگی با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور و سایر مقامات کشوری و استانی با مشارکت کارکنان و اعضا و همکاری کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس اجرا می‌شود.

رونمایی از سه جلد کتاب با محوریت معرفی، زندگی نامه و داستان ویژه شهدا همزمان با این یادواره از دیگر موارد مطرح شده از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس بود.

درویشی تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره شهیدان امدادگر، معرفی شهدا و خدمات ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس به جامعه است که نشان دهنده بدون مرز و بی‌بدیل بودن خدمات هلال احمر در تمام زمان ها است که در رسالت کار آن‌ها اعتقادات، زبان، گویش و فرهنگ خاصی دخالت ندارد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، وی افزود: برگزاری این یادواره با محوریت تجلیل از ۳۳۰ شهید امدادگر دفاع مقدس می‌تواند زمینه‌ای باشد تا بتوانیم فداکاری و ایثارگری شهدا را ترویج و مقام آن‌ها را ارج نهیم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا