آغاز آخرین آزمون‌ بخش فرهنگ و هنر در 1403-1402 به صورت حضوری–آنلاین

چهل و چهارمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 1403-1402 در بخش نظری به صورت حضوری –آنلاین از جمعه 23 شهریور آغاز شده است و تا دوشنبه 26 شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش سینا از روابط عمومی معاونت هنری به نقل از دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش اعلام کرد: چهل و چهارمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 1403-1402در بخش نظری به صورت حضوری –آنلاین از جمعه 23 شهریور آغاز شده است و تا دوشنبه 26 شهریور ماه ادامه دارد.

اسماعیلی گفت: آزمون های مهارتی بخش فرهنگ و هنر با هدف ارتقاء سطح آموزش های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش های مهارتی به صورت جامع و هماهنگ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله در ۳ مقطع خرداد، شهریور و دی ماه برگزار می شود.
وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این دوره از آزمون های ادواری و جامع گفت: در این دوره بیش از 39 هزار نفر شرکت کننده در آزمون های جامع سال تحصیلی 1403-1402 و ادواری بخش فرهنگ و هنر شرکت کرده اند .
اسماعیلی افزود: چهل و چهارمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر و سومین آزمون جامع سال تحصیلی 1403-1402 در رشته های هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، هنرهای دیجیتالی، چاپ و هنرهای ظریف در 93 حوزه امتحانی و در ۳۲ رشته و ۵۶ استاندارد به صورت حضوری- آنلاین برگزار می شود.
مدیرکل دفتر آموزش در ادامه با اشاره به اتمام آزمون های عملی گفت: آزمون های عملی این دوره از 17شهریور ماه آغاز شد و تا 21 شهریور ماه در 31 استان کشور به صورت همزمان برگزار شد.
شایان ذکر است: کلیه مراحل این آزمون ها از زمان ثبت نام تا برگزاری و صدور مدارک و گواهینامه ها به صورت سامانه ای و هوشمند است و نتایج آزمون ها در سامانه آزمون هنر به نشانی: honarazmoon.ir پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا