حمایت از توسعه کلینیک‌های رشد و تکامل

با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل شتاب می‌گیرد تا زمینه ارتقای پژوهش‌ها، درمان و توسعه فناوری‌های این حوزه فراهم شود.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نظر دارد در راستای ارتقای سلامت شناختی جامعه با تشخیص و درمان به موقع اختلالات مربوط به رشد و تکامل، برای دومین بار از تاسیس و توسعه کلینیک­ های رشد و تکامل حمایت کند.

در چارچوب این سیاست به منظور تامین، حفظ و ارتقای سطح تکاملی کودکان از طریق اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، غربالگری، تشخیص، درمان و توانبخشی کودکان گروه هدف، از تاسیس و توسعه کلینیک­ های رشد و تکامل طبق آیین نامه“تاسیس و بهره برداری مراکز تخصصی رشد و تکامل” وزارت بهداشت حمایت می‌شود.

این حمایت در شهرستان­  ها تا سقف ده میلیارد ریال و در تهران تا سقف پانزده میلیارد ریال مطابق با شیوه نامه است. در این راستا از افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط (مطابق با آیین ­نامه تاسیس و بهره برداری مراکز تخصصی رشد و تکامل)، که موافقت اصولی را از وزارت بهداشت کسب نموده­ اند، دعوت می ­شود تا تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست از طریق کارتابل کاربری سایت ستاد، بخش اکوسیستم اقدام نمایند.

بدیهی است ثبت درخواست به معنای تایید و دریافت تسهیلات نیست و نتایج پس از داوری درخواست­ های ارسالی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا