رونمایی از پنچ عنوان کتاب پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه مسکو

پنج عنوان کتاب از انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که به زبان روسی ترجمه شده‌، برای نخستین بار در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو رونمایی شد.

به گزارش سینا از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پنج عنوان کتاب از انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با موضوعات علوم تربیتی، روانشناسی و جامعه شناسی که به زبان روسی ترجمه شده‌اند، برای نخستین بار در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو به نمایش درآمدند.

در این نمایشگاه ناشران و توزیع‌کنندگان کتاب از مناطق مختلف روسیه و برخی کشورها همچون جمهوری اسلامی ایران، آلمان، چین، جمهوری آذربایجان و بلاروس در بیش از ۳۰۰ غرفه حضور یافته‌اند.

عناوین کتاب‌های حاضر در این نمایشگاه از انتشارات پژوهشگاه شامل: کتاب «سیره تربیتی پیامبر صل الله علیه و اهل‌بیت علیه‌السلام (جلد اول)، «تربیت فرزند» نوشته سیدعلی حسینی‌زاده کتاب «سیره تربیتی پیامبر صل الله علیه و اهل بیت علیه‌السلام (جلد دوم)، تربیت دینی» نوشته محمد داوودی «سیره تربیتی پیامبر صل الله علیه و آله و اهلبیت علیه‌السلام(جلد سوم)، تربیت اخلاقی» نوشته محمد داوودی کتاب «بهداشت روانی» نوشته محمدرضا سالاری‌فر، محمدصادق شجاعی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی موسوی اصل، محمد دولتخواه و پرویز آزاد فلاح و کتاب «اسلام و تفاوت‌های جنسیتی در نهادهای اجتماعی» نوشته حسین بستان (نجفی) است.

معرفی آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جلسات، بازدیدها و رویدادهای علمی بین‌المللی استقبال و رغبت مراکز علمی و ناشران بین‌المللی را در ترجمه و انتشار این آثار به ۱۲ زبان دنیا به دنبال داشته است. اکنون بالغ بر ۱۲۰ کتاب از منشورات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه توسط مراکز علمی و ناشران بین‌المللی ترجمه و منتشر شده است.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو تا هجدهم شهریورماه جاری در مرکز نمایشگاهی مسکو (اکسپوسنتر) برپا است. بنا بر اعلام برگزارکنندگان، ناشران و توزیع‌کنندگان کتاب از مناطق مختلف روسیه و برخی کشورها همچون جمهوری اسلامی ایران، آلمان، چین، جمهوری آذربایجان و بلاروس در بیش از ۳۰۰ غرفه حضور یافته‌اند.

افزون بر ۴۰۰ عنوان کتاب از ۶۴ ناشر ایرانی با موضوعات آموزش زبان فارسی، اسلام‌شناسی، کودک و نوجوان، ایران‌شناسی، هنر، ادبیات پایداری و مقاومت، ادبیات کلاسیک و معاصر در غرفه ایران در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
رویدادهای متنوعی شامل کارگاه‌های آشنایی با خوشنویسی و نقاشی ایرانی، نشست‌های تخصصی، رونمایی و معرفی کتاب، دیدار با ناشران و نویسندگان از جمله برنامه‌های غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا