برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی کسب و کارهای فرهنگی و اسلامی

توسط سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی سلسله کارگاه‌های توانمندسازی کسب و کارهای فرهنگی و اسلامی مبتنی بر کیس‌های کاربردی به همراه یادگیری دو ابزار نوآوری برگزار می‌شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، سلسله کارگاه‌های توانمندسازی کسب‌وکارهای فرهنگی و اسلامی با موضوع «آشنایی با مفاهیم نوآوری و کاربرد آن در کسب و کار» به همت مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی برگزار می‌شود.

صادق برادران، مشاور و استراتژیست نوآوری و تحول دیجیتال در مدرس این کارگاه‌هاست و آموزش نیز مبتنی بر کیس‌های کاربردی به همراه یادگیری دو ابزار نوآوری است.

اولین جلسه این سلسله کارگاه‌ها روز ۲۵ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ به صورت حضوری و آنلاین در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با ورود به لینک https://qurani.jdereg.ir و انتخاب دوره آموزشی نوآوری در عصر نوین کسب و کار ثبت‌نام خود را انجام دهند.

یادآوری می‌شود، شرکت کنندگان پس از پایان دوره گواهینامه معتبر جهاددانشگاهی دریافت می‌کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۱۳۷۰۷۳۹۵۱ تماس گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا