برگزاری پانزدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه ایران پلاست

نشست تخصصی و بازدید گروهی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی برگزار شد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رویدادهای تور فناورانه (TechTour) بستری برای تعامل هدفمند متخصصان و فناوران در حوزه‌های مختلف فناوری و ارتباط مؤثر این دو گروه با یکدیگر است که همزمان با نمایشگاه‌های بزرگ کشور برگزار می‌شود.

در این رویداد، فناوران و فعالان حوزه‌های مختلف فناوری، تجارب خود را با متخصصان و دانشگاهیان علاقه‌مند به اشتراک می‌گذارند تا زمینه ارتباط مؤثر این دو گروه با یکدیگر و استفاده از ظرفیت متخصصان و فرهیختگان دانشگاهی در جهت رفع چالش‌های فناورانه موجود در صنایع فراهم شود.

این رویداد همراه با بازدید از دستاوردهای فناورانه متخصصان ایرانی در نمایشگاه iHiT و همچنین غرفه‌های برجسته نمایشگاه است.

پانزدهمین رویداد تور فناورانه در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته 18 شهریورماه در سالن خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران با حضور دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور و با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری‌ برگزار شد.

در این رویداد بیش از 71 نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور در رشته‌های مرتبط حضور داشتند.

در بخش نشست فناورانه این رویداد، مصطفی شیرانی، مدیر فروش و بازاریابی شرکت پادنا پلیمر، سعید محمودی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پترو پژوهان شریف (پتروکو)، یاسر دریاباری، بنیان‌گذار و رئیس تکنولوژی و تولید شرکت پلاس پلیمر از فعالان علمی کشور در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته، به ارائه سخنرانی پرداختند.

بعد از پایان هر سخنرانی، شرکت‌کنندگان حاضر در رویداد سوالات خود را با سخنرانان به اشتراک گذاشتند و فضای تعاملی بین نخبگان و سخنرانان شکل گرفت.

پس از بخش نشست تخصصی، شرکت کنندگان به گروه‌های 10 نفره تقسیم شدند و ابتدا از خانه نوآوری و فناوری ایران و سپس از غرفه‌های برتر نمایشگاه ایران پلاست بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا