بازدید هیات لبنانی از خانه نوآوری و فناوری ایران

با هدف ارتقای تعاملات بین المللی فناورانه و علمی، یک هیئت فناور لبنانی از دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان خانه نوآوری و فناوری ایران بازدید کردند.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در راستای توسعه تبادلات علمی و فناوری و ارتقاء همکاری‎های  بین کشور ایران و لبنان، هیأتی لبنانی به ریاست داوود نوفل، رئیس مرکز علمی ساخت و تولید شهر بیروت به همراه معاون خود  علی شحیمی از محل نمایشگاه دائمی خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) بازدید کردند.

در ادامه این بازدید، نشستی  با حضور معاونان و کارشناسان و مسئولان خانه نوآوری و فناوری ایران و میهمانان در محل نمایشگاه آی هیت برگزار شد.

در این جلسه، ضمن معرفی زیست بوم فناوری و نوآوری ایران و جایگاه و نقش معاونت علمی در این زیست بوم به بخشی توانمندی های شرکت های دانش بنیان ایرانی در حوزه تجهیزات پزشکی و دارو، کشاورزی، نانو و … اشاره شد.

هیئت بازدیدکننده لبنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در خانه نوآوری و فناوری و بازدید از پیشرفتهای علمی و فناوری ایران با اشاره به مشکلات و نیازمندی های کشور لبنان از طرف ایرانی برای مشارکت در توسعه علمی و فناوری لبنان و تبادل فناوری برای حل مشکلات مذکور دعوت به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا