انتصاب سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی

در حکمی از سوی رییس جهاددانشگاهی، دکتر علی رنجبرکی به عنوان سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی این نهاد منصوب شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر علی رنجبرکی با حکم دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، به عنوان سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی این نهاد منصوب شد.

در حکم آمده است:

انتظار می رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای آن پژوهشگاه در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

همچنین ضمن بهره گیری از شبکه گسترده جهاددانشگاهی و تعامل سازنده با دانشگاه ها و مراکز علمی، دستگاه های دولتی، بخش عمومی و خصوصی نسبت به موارد زیر کوشا باشید:

۱- برنامه ریزی مناسب جهت پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، حوزه علوم انسانی و جهاد تبیین

2- تلاش در جهت جذب و بهره مندی از نیروهای جوان، متعهد و متخصص

3- ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان علمی، فرهنگی و فناوری در راستای انجام مأموریت های محوله

دکتر  رنجبرکی پیش از این به عنوان «سرپرست پژوهشکده علوم توسعه» پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی مشغول فعالیت بود.

گفتنی است، در نامه ای جداگانه از تلاش های دکتر مصطفی سمیعی نسب در زمان فعالیت به عنوان سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا