ایجاد ۶۶۰۰ فرصت شغلی با محوریت اقتصاد مقاومتی در فارس

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس از ایجاد ۶ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برای جوانان این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، علی اکبر طحان، در آیین افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی پاییزه در شیراز که روز گذشته ۱۸ شهریور برگزار شد، با تأکید بر اهمیت همدلی و همکاری مردم در تولید، از ایجاد ۶ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برای جوانان این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مردم با همت و روحیه جهادی دست به دست هم داده‌اند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردمی را محقق کنند.

او در ادامه بیان کرد: تاکنون در استان فارس ۵۱ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با محوریت مردم در سال ۱۴۰۳ برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس افزود: ارزش این نمایشگاه‌ها به وسعت آن‌ها نیست، بلکه به همدلی مردم و کمک آن‌ها در حل مشکلات است.

طحان همچنین به تأسیس یک‌هزار و ۸۳۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا اشاره کرد که به راه‌اندازی تعاونی‌های مختلف در سطح استان کمک کرده‌اند.

او ضمن تأکید بر اهمیت نقش بسیج در اشتغال‌زایی و کمک به جوانان و خانواده‌ها، اظهار کرد: کل اعتباری که از سمت سپاه برای مشاغل خانگی اختصاص داده شده است ۳۶۰ میلیارد تومان بوده، اما این رقم در برابر اراده و همت بلند مردم فارس ناچیز است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: سپاه همواره دغدغه‌های مردم را به‌عنوان دغدغه‌های خود می‌داند و هر جا که مردم نیاز به کمک دارند، سپاه حضور دارد و در کنار آنان فعالیت می‌کند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا