سمینار بازاریابی نوین در صنایع دستی در شیراز برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برگزاری سمینار بازاریابی نوین در صنایع دستی در شیراز خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی 17 شهریورماه با اعلام این خبر گفت: سمینار تخصصی بازاریابی نوین در صنایع دستی فردا عصر(یکشنبه 18 شهریور ماه) در سالن همایش های اتاق بازرگانی شیراز برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس با بیان اینکه این برنامه با هدف آشناسازی هنرمندان و فعالان صنایع دستی استان با بازار فروش وعرضه محصولات است افزود: در حال حاضر در استان فارس در تولید انواع محصولات صنایع دستی مشکل نداریم و چالش امروز صنایع دستی مباحث فروش و عرضه محصولات است .

ثابت اقلیدی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین سمینارهایی این امکان را برای هنرمندان فراهم می کند تا بازار هدف و فروش محصولات بیشتر آشنا شوند ضمن اینکه این برنامه های آموزشی با مباحث جدید و مورد نیاز هنرمندان چون بسته بندی محصولات نیز به زودی در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، وی در ادامه از تمامی هنرمندان، فعالان وعلاقه مندان به رشته های صنایع دستی خواست در این سمینار شرکت نمایند و یادآور شد: مدرس این دوره تخصصی خسرو مقدسی از اساتید دانشگاه شیراز می باشد که مباحثی چون سیستم بازاریابی،محیط بازاریابی ، ایجاد وجه تمایز بازاریابی و پرورش ایده ،خلق و ثبت برند در این سمینار ارایه می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا