لزوم شتاب‌دهی به بهره‌برداری از پروژه پردیس سینمایی امین تارخ

رئیس شورای شهر شیراز با تأکید بر ضرورت اجرای پروژه‌های فرهنگی فاخر در این کلان‌شهر و با اشاره به تأخیر در بهره‌برداری از پردیس سینمایی امین تارخ، خواستار افتتاح این پروژه تا آغاز سال تحصیلی شد.

به گزارش سینا پرس فارس، سید ابراهیم حسینی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: کلان شهر شیراز یک شهر فرهنگی- ادبی است و البته جایگاه مذهبی‌اش به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) ویژه است.

وی افزود: شیراز از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری نیز محسوب می‌شود و شایسته است شهرداری شیراز، پروژه‌های فاخر فرهنگی در حد شأن و جایگاه این کلان شهر با هدف ارتقا فرهنگ عمومی و گسترش هنر و زیبایی‌های حقیقی، متعهدانه و سازنده طراحی کند.

حسینی ضمن تشکر از اجرای پروژه‌های پروژه بزرگ مقیاس در تمام نقاط شهر شیراز با تذکر در باره افتتاح پردیس سینمایی مرحوم امین تارخ که از سال97 کلنگ زنی شده است گفت: طراحی ویژه پردیس سینمایی امین تارخ که دارای پنج سالن سینما، سالن تئاتر، محوطه روباز و امکانات رفاهی و با اعتباری بالغ بر600 میلیارد تومان است با توجه به نزدیک شدن به سالگرد افتتاح آن همچنان مورد بهره‌برداری شهروندان قرار نگرفته است.

حسینی در ادامه درباره عدم بهره‌برداری این پروژه که مسائل فنی- عمرانی اعلام شده است از شهردار شیراز درخواست کرد: ظرف مدت معین شده از سوی شورای اسلامی شهر شیراز و با همت عالی همکاران در شهرداری شیراز درباره افتتاح این مجموعه بزرگ فرهنگی ترتیب اثر داده شود تا ان‌شاءالله با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با حضور اقشار مختلف و عموم شهروندان فرهیخته، دانش آموزان، دانشجویان این مجموعه فرهنگی به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز کند .

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بحث سرمایه انسانی خطاب به شهردار شیراز پیرو جذب 500 نفر نیروی انسانی مطرح کرد: الحق و انصاف در این سه سال با توجه به رویکرد شورا و شهرداری شیراز در عدم جذب نیروی انسانی و خارج از قاعده و قانون حتی یک نیرو وارد شهرداری شیراز نشده است و با عنایت به یکی از مصوبات ارزشمند شورا حدود 700 نفر از کارمندان شهرداری شیراز بازنشسته شده اند.

حسینی افزود: اما با توجه به برنامه‌ریزی و پیگیری جذب پانصد نفر نیروی جوان، تازه نفس، متعهد و متخصص که باید وارد شهرداری شود این موضوع انجام نشده و حقیقتا اراده‌ای برای اجرای این مصوبه دیده نمی‌شود .

حسینی در پایان از شهردار کلانشهر شیراز درخواست کرد به این مورد به صورت ویژه ورود کند و گزارش روشن و شفافی درباره مسائل نیروی انسانی و زمان و شرایط جذب به اعضای شورا ارائه دهد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا