افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای سیمین

مرکز خدمات جامع سلامت روستای سیمین با حضور دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، فتح‌اله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه ترکمان اسدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

استاندار همدان در آیین افتتاح این مرکز با تأکید بر توجه ویژه به پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان اظهار کرد: طی سالهای اخیر در حوزه سلامت و درمان، علاوه بر تقویت زیرساخت‌ها، اقدامات مؤثری نیز در زمینه تأمین تجهیزات و به کارگیری نیروی انسانی متخصص صورت گرفته است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان که پس از ۱۴ سال با تخصیص یک‌هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، از جمله این اقدامات است.

وی ضمن قدردانی از مردم شریف روستای سیمین که زمین مرکز خدمات جامع سلامت را اهدا کردند عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان با کنترل کیفیت آب روستاها، از سلامت و بهداشت آن‌ها اطمینان حاصل می‌کند تا از بروز مشکلات بهداشتی برای مردم جلوگیری شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت سیمین اظهار کرد: این مرکز در مساحتی به متراژ ۵۶۰ متر مربع با اعتبارات ملی، استانی و خیّری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به افتتاح رسید.

ترکمان اسدی با اشاره به اینکه این مرکز علاوه بر روستای سیمین به ۵ روستای اصلی و دو روستای اقماری در این منطقه خدمت‌رسانی ‌می‌کند عنوان کرد: حدود ۵ هزار و ۳۱۳ نفر از مردم این روستا و روستاهای اطراف از خدمات این مرکز بهره‌مند خواهند شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش و حضور مؤثر همکاران و مدیران حوزه بهداشت در به ثمر رسیدن افتتاح این مرکز اعلام کرد: این پروژه یکی از ۱۵ پروژه‌ای است که در حوزه بهداشت طی هفته دولت امسال به بهره‌برداری و افتتاح می‌رسد که امیدوار هستیم در راستای توسعه خدمات به مردم شریف استان مؤثر واقع شود.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا