زیرساخت‌های دانشگاه آزاد اسلامی همدان در توسعه استان اثرگذار است

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی همدان می‌تواند در آینده استان همدان نقش‌آفرین باشد.

عباس صوفی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: مدیریت مطلوب در دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیتی که در این دانشگاه وجود دارد، موجب شد امکانات و تجهیزات پژوهشی و رفاهی موجود در این دانشگاه از بسیاری از دانشگاه‌های ملی و دولتی سبقت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مرکز رشد این دانشگاه برای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری تصریح کرد: محور توسعه در هر جامعه‌ای، مراکز آموزشی و فرهنگی است و انتظار ما هم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، تربیت نیروی متعهد و متخصصی است که با مهارت آموزی سهم بسزایی در اشتغال ایفا نمایند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از زیرساختی مناسب، می‌تواند در توسعه پایدار کشور نقش مهمی داشته باشد، گفت: امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی همدان می‌تواند در آینده استان همدان نقش‌آفرین باشد و به‌ عنوان یک پایلوت گردشگری ورزشی میزبان رویدادهای بین المللی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین شود.

 

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا