مدیرکل صداوسیمای فارس مطرح کرد:
ضرورت اتخاذ رویکرد قرارگاهی و جبهه‌ای برای برون‌رفت از مشکلات

مدیرکل صداوسیمای فارس بر ضرورت اتخاذ رویکردی قرارگاهی و جبهه‌ای برای حل مشکلات استان تأکید کرد و خواستار هم‌افزایی و همکاری بین دستگاه‌ها به جای اقدامات جزیره‌ای و منفرد شد.

به گزارش سینا پرس فارس، امیر رئوف امروز، 5 شهریورماه در دیدار با مدیرکل بازرسی فارس بیان کرد: اعتبارات صداوسیمای فارس متناسب با پهناوری جغرافیایی و گستره خدمات رسانه ای به مردم استان نیست.

او افزود : صداوسیما رسالت خطیر مدیریت افکار عمومی را بر عهده دارد و برای موفقیت در جنگ رسانه ای دشمن و دست برتر در روایت اول مسائل و مشکلات، نیاز است نگاه مسئولان استان به اعتبارات صداوسیما تغییر کند و واقع بینانه باشد.

رئوف تصریح کرد: راهکار برون رفت از مشکلات استان، داشتن نگاه قرارگاهی و جبهه ای و یکصدا بودن و اشتراک ظرفیت هاست و باید از جزیره ای عمل کردن پرهیز کرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس بر آمادگی این رسانه برای معرفی بهتر و بیشتر سازمان بازرسی به مردم برای آگاهی و شناخت آنها از وظایف و ماموریت های این سازمان تاکید کرد.

کاظم اکرمی، مدیرکل بازرسی فارس نیز در این دیدار گفت: صدا و سیما دستگاه بسیار مهم و پیشرو است و سازمان بازرسی به جهت ماموریت‌ها و وظایف خطیر این نهاد در تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی به جامعه آمادگی دارد تمام ظرفیت‌های خود برای کمک و همکاری با این نهاد تاثیرگذار را به‌کار گیرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا