نقش مساجد در فرهنگ‌سازی و پیشرفت اجتماعی غیرقابل انکار است

شهردار صدرا با تأکید بر اهمیت مساجد در هر منطقه و محله‌ای، گفت: مساجد فعال و پویا نه‌تنها نماد فرهنگ و پیشرفت جامعه هستند، بلکه نقش مهمی در کاهش فقر و آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کنند.

دیدار مردمی مجتبی پارسایی شهردار صدرا با حضور آرش محمدی و خداکرم فیروزمند از اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و تعدادی از مدیران شهری صدرا همزمان با روز جهانی مسجد، با هدف تسریع رسیدگی به مشکلات شهروندان امروز، یکم مردادماه در یکی از مساجد شهر صدرا برگزار شد.

شهردار صدرا در این دیدار ضمن آگاهی از مشکلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط با حوزه کاری شهرداری، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر کرد.

مجتبی پارسایی در ادامه با تاکید بر اهمیت و جایگاه مهم مساجد گفت: مهمترین رسالت این مجموعه های تربیتی، انجام فعالیت های فرهنگی و کارکردهای اجتماعی است.

وی از مساجد به عنوان نماد فرهنگ و پیشرفت هر جامعه، منطقه و محله ای یاد کرد و گفت: در هر منطقه و محله ای مسجد فعال و پویا وجود داشته باشد، فقر و آسیب های اجتماعی به حداقل می رسد.

به گزارش سینا پرس فارس، در حاشیه دیدار مردمی شهردار صدرا، به مناسبت روز جهانی مسجد و ارج نهادن به جایگاه آن از فعالین مساجد شهر صدرا در مسجد امام رضا (ع) تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است؛ جلسات ملاقات مردمی هفتگی شهردار صدرا با شهروندان در جهت احصاء مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری روزهای سه شنبه هر هفته در محل ساختمان مرکزی شهرداری صدرا برگزار می شود و شهروندان می توانند دوشنبه‌ها ساعت ۱۲ ظهر با مراجعه به دفتر شهردار و یا تماس با شماره 3641441 نسبت به تعیین وقت اقدام نمایند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا