چالش بازاریابی محصولات دانش‌بنیان در فارس/ تنها 40 شرکت با اشتغالزایی دو رقمی

مدیر مجتمع علم و فناوری اسوه فارس با اشاره به ضعف بازاریابی در شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس، گفت: از میان ۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان استان، کمتر از ۴۰ شرکت توانسته‌اند اشتغالزایی دو رقمی ایجاد کنند.

به گزارش سینا پرس، سجاد اکبرپور امروز، یکم شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران به یکی از چالش‌های اصلی فعالان حوزه علمی و فنی اشاره کرد و گفت: بازاریابی و معرفی محصولات از مشکلات عمده شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی با اشاره به ضرورت فن بازار سازمانی در زیست‌بوم دانش‌بنیان فارس، اظهار داشت: اولین فن بازار سازمانی در سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان راه‌اندازی شده است.

اکبرپور توضیح داد: این فن بازار وظیفه معرفی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور و فناور استان به دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های خصوصی را بر عهده دارد.

مدیر مجتمع علم و فناوری اسوه فارس با اشاره به ضعف بازاریابی در شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس، گفت: از میان ۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان استان، کمتر از ۴۰ شرکت توانسته‌اند اشتغالزایی دو رقمی ایجاد کنند که این نشان‌دهنده یک چالش اساسی در معرفی محصولات است.

او اضافه کرد: با راه‌اندازی فن بازار، تلاش کرده‌ایم این مشکل را حل کنیم و این بخش به‌طور هفتگی فعالیت‌های جدیدی به برنامه‌های خود اضافه می‌کند تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا