هشتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می شود

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با هدف ترویج فرهنگی کارآفرینی و حمایت از ایده پردازان جوان، آذر ماه 1403 همزمان با برنامه های ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری برگزار می شود.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به عنوان یک رویداد علمی هر ساله در سطح ملی و بین المللی با حضور جمع کثیری از اساتید، متخصصین، اندیشمندان و نخبگان آموزش عالی کشور در حوزه های علوم پایه اعم از شیمی، فیزیک، علوم زیستی، زمین شناسی، ریاضی و علوم کامپیوتر(هوش مصنوعی) و همچنین محیط زیست برگزار می شود.

این جشنواره در تلاش است با رونق بخشیدن به فضای نوآفرینی و انگیزه بخشی به جوانان و شناسایی ایده های برگزیده مسیر حرکت آنها را تسهیل کرده و آن ها را به سمت تولید محصولات دانش بنیان هدایت کرد.

برگزاری این جشنواره نشانه پویایی و نشاط در جامعه علمی کشور و توانایی ها و ظرفیت های نخبگان و فرهیختگان جوان است که در مسیر رسیدن به توسعه پایدار در حال تلاش و پژوهش مستمر هستند.

مهلت ارسال ایده تا اول مهرماه سال جاری است و علاقه مندان می توانند ایده های خود را به نشانی https://ysf-persia.com/ ارسال کنند.

همچنین در بخش استاد نمونه جوان، اعضای هیأت علمی بخش علوم پایه دانشگاه ها می توانند با مراجعه به تارنما و مطالعه شرایط، رزومه خود را در این جشنواره ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا