اولین نمایشگاه کسب‌وکار‌های خلاق قم برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه کسب‌وکار‌های خلاق فناوری‌های فرهنگی و نرم استان قم در سالن نمایشگاهی مجتمع امام خمینی (ره)، جنب گلزار شهدای علی ابن جعفر (ع) قم برگزار می‌شود.

به گزارش سینا پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه کسب‌وکار‌های خلاق به مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع با حدود ۱۰۰ غرفه در شهریورماه امسال  و باهدف ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کسب‌وکار‌های خلاق استان قم در پنج بخش «معماری و گردشگری، صنایع‌دستی و هنری»، «رسانه، محصولات دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای»، «لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی و محصولات فرهنگی»، «هوش مصنوعی، آموزش و مهارت» و «مواد غذایی، پوشاک، مُد و طراحی لباس» برگزار می‌شود.

در بخش صنایع‌دستی و هنری رشته‌های نقاشی، عکاسی، تذهیب، خوشنویسی، پوستر، ارتباط تصویری (گرافیک)، هنر‌های نمایشی و …، در بخش صنایع و میراث‌فرهنگی رشته‌های جواهرات و اقلام تزیین، مشبک، مُعرق، منبت، معماری، کاشی‌کاری، قالی‌بافی، میناکاری، خاتم‌کاری، مراسم، جشنواره‌ها و … در نظر گرفته شده است.

همچنین در بخش فناوری‌های نرم، فرهنگی و صنایع رسانه‌ای نیز رشته‌های مستند، کلیپ و فیلم کوتاه، تبلیغات و رپرتاژ آگهی، پویانمایی (انیمیشن)، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، سکو‌های (پلتفرم‌های) فرهنگی، فناوری‌های آموزش فرهنگ، داستان و شعر، رادیو و پادپخش (پادکست) فضای مجازی، محصولات دیجیتال، بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای و … و در بخش آفرینش‌ها و خدمات خلاق نیز رشته‌های کتاب و انتشارات، نوآوری‌های اجتماعی، گردشگری فرهنگی و گردشگری بومی، عروسک‌سازی، اسباب‌بازی، طراحی، چرم، لباس و پوشش، نوشت‌افزار (لوازم‌التحریر)، ایده‌های تحول‌آفرین و خلاق فرهنگی و … دیده شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در نمایشگاه مذکور، می‌توانند در پیام‌رسان ایتا با شماره‌تلفن ۰۹۳۶۴۵۱۱۵۶۰ هماهنگ و برای پیش ثبت‌نام غرفه به نشانی اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/JpZGgY۴c مراجعه کنند. نشانی کانال این نمایشگاه در فضای مجازی https://eitaa.com/kasbokar_۱۴۰۳ است.

این نمایشگاه توسط مؤسسه ماهر با همکاری و حمایت اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سازمان بسیج سازندگی، بنیاد نخبگان استان قم، جهاد دانشگاهی واحد استان قم، پارک علم و فناوری استان قم، دانشگاه قم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان قم برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا