ارایه ۲۱ هزار خدمت در کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی کرمان

مدیر کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی کرمان گفت: در سال گذشته به طور میانگین ۲۱ هزار خدمت دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی کرمان به شهروندان عزیز ارائه شده است.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، راحله علی‌میرزایی مدیر کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی کرمان، گفت: این کلینیک از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و به دلیل کیفیت بالای خدمات ارائه شده اکثریت بیمه‌های تکمیلی و ارگان ها متقاضی همکاری و عقد قرارداد با این کلینیک می‌باشند.

وی ادامه داد: خدماتی از جمله درمان ریشه (عصب کشی)، کامپوزیت ونیر و لامینت، پروتزهای دندانی، ایمپلنت، ارتودنسی و… در این کلینیک با بهترین و مجرب ترین دندانپزشکان، پرسنل و متریال دندانپزشکی به همشهریان عزیز ارائه می‌شود.

علی‌میرزایی با بیان این که برای رفاه حال شهروندان خدمات به صورت اقساط انجام می‌شود، گفت: به صورت تقریبی روزانه بین ۲۰ تا ۴۰ نفر به این مرکز مراجعه می کنند.

وی رضایتمندی بیماران از خدمات این کلینیک را ۹۵ درصد ذکر و خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند جهت بهره‌مندی از خدمات کلینیک دندانپزشکی به خیابان شهید باهنر جنب کوچه ۱۴ مراجعه نمایند و یا جهت اخذ نوبت با شماره‌های ۴۲_۳۲۲۵۳۶۴۰- ۰۳۴ از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۱ تماس بگیرند.

مدیر کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی کرمان یکی دیگر از اقدمات انجام شده در حوزه پزشکی در سال جاری را اخذ موافقت اصولی و پروانه بهره برداری سلامتکده طب سنتی ایرانی ذکر کرد.

وی ذخیره‌سازی خون بندناف را خدمت ارزنده‌ای از جهاددانشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا کنون حدود ۶۳۰ نمونه خون بند ناف ذخیره‌سازی شده است.

علی‌میرزایی همچنین به مزایای استفاده از ذخیره سازی خون بند ناف پرداخت و افزود: این خون برای درمان بسیاری از بیماری‌ها با منشأ خونی، بیماری‌های بدخیم مانند اختلالات خونی، نقص سیستم ایمنی، بیماری های متابولیک و برخی از سرطان‌ها استفاده می‌شود و برای بیماری هایی نظیر فلج مغزی، سکته مغزی، دیابت و اوتیسم در مرحله کارآزمایی بالینی است.

وی ادامه داد: از جمله فعالیت ها برای مطلع ساختن عموم جامعه از مزایای ذخیره سازی خون بند ناف، بازدید و تشکیل جلسات با مراکز بهداشت و متخصصین در شهر کرمان بوده است.

مدیر کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی کرمان به دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف در شهرستان‌ها، اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر کارشناسان خونگیر در شهرستان‌های جیرفت، سیرجان، زرند، بافت، رفسنجان و بم مشغول فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا