مسابقۀ متون ادبی و انشایی اربعین

همزمان با فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی مسابقۀ متون ادبی و انشایی اربعین برای فراگیران مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان برگزار می کند.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی،همزمان با فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی مسابقۀ متون ادبی و انشایی اربعین برای فراگیران مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان برگزار می کند.

  فراگیران علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه لازم است براساس محورهای اعلامی اقدام به خلق متون ادبی و انشایی  به زبان انگلیسی  در حداکثر 200 کلمه نموده و آن را به آدرس  Jahad@urmia.ac.ir ارسال کنند.

طبق اعلام معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی محور های اصلی این مسابقه به این شرح است :

– Imam Hussein’s Life and Legacy

–  Ashura is the largest annual pilgrimage in the world

– What are the messages of Ashura to the young generation?

– What can we learn from what Imam Hussain did on Ashura ?

 گفتنی است، مهلت ارسال آثار تا 10شهریور ماه  است و زبان‌آموزان همۀ گروه‌های سنی  جهاددانشگاهی  می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

ارسال نام و نام خانوادگی، شماره ملی ، مرکز آموزشی محل تحصیل و شماره تماس الزامی است و متون ادبی و انشاءهایی که فاقد این اطلاعات باشند مورد بررسی و داوری قرار نمی‌گیرند.

جهاددانشگاهی آذربایجان غربی  برای سه اثر که از نظر محتوا، ایده‌پردازی و ساختار ادبی مورد پذیرش داوران  باشند صد درصد تخفیف شهریه در ثبت نام ترم پاییز درنظر گرفته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا