نماینده ولی فقیه در استان فارس مطرح کرد:
ضرورت نقش‌آفرینی ظرفیت‌های فارس در توسعه کشور

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بازدید از بسیج علمی استان گفت: باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، استان فارس باید در اعتلای کشور نقش‌آفرینی داشته باشد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 27 مردادماه در بازدید از سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس و مجتمع اسوه اظهار کرد: کارهای بسیج که برمبنای سند اعتلای سازمان بسیج است، همواره موثر بوده و توانسته مسیر تمدن سازی نوین اسلامی را هموار کند.

وی با بیان اینکه ما بعنوان روحانی نگاه به راهبردها داریم و اینکه به چه میزان با اقدامات انجام شده، هماهنگ است، تصریح کرد: تک تک بخش های بسیج به موفقیت های خوبی رسیده اند که درجمع بندی باید نگاه جامع رهبری در حوزه سیاست های علم و فناوری را تامین کند.

امام جمعه شیراز با تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته ذیل مجموعه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس عنوان کرد: از سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس که نگاهی دقیق و منطقی به مسائل علمی دارند و همچنین همکاران سازمان بسیج علمی تقدیر و تشکر ویژه دارم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع هم افزایی در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: ما مراکز علمی و تحقیقاتی خوبی در استان داریم که میتوانند همچون قطعات پازل درکنار یکدیگر قرار گرفته و در برخورد با مسائل و نیازها پاسخگویی خوبی داشته باشند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا