آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره آموزشی مدرسه نخبگانی علم و دین

نخستین دوره آموزشی مدرسه نخبگانی علم و دین با سرفصل‌های مناسبات علم و دین، علم قرآن‌محور، حوزه‌های نوین علم و دین، عرفان و زندگی، تمدن و جنبش نرم‌افزاری و جریان شناسی برپا می‌شود.

به گزارش سینا، نخستین دوره آموزشی مدرسه نخبگانی علم و دین ویژه مستعدان و نخبگان دانشگاهی ساکن شهر تهران، دانشجویان کارشناسی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان در قالب ۴ ترم (۲۴۰ ساعت) بصورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مناسبات علم و دین، علم قرآن‌محور، حوزه‌های نوین علم و دین، عرفان و زندگی، تمدن و جنبش نرم‌افزاری و جریان شناسی از جمله مهمترین سرفصل‌های این مدرسه است.

صدور گواهی معتبر، اولویت حضور در سفرها و اجتماعات نخبگانی و تطبیق دروس معارف در دوره کارشناسی، تجربه زیست معنوی، گواهی دانش‌افزایی ویژه ارتقای اعضای هیات علمی، بهره‌مندی از اساتید فاضل حوزه و دانشگاه و درس اخلاق بزرگان و اولویت شرکت در دوره تکمیلی از جمله مزایای حضور در این مدرسه به شمار می رود.

به نقل از بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان برای حضور و شرکت در این رویداد تا پایان ۳۱ مردادماه فرصت دارند تا با ارسال عدد ۱۴ به شماره ۳۰۰۰۸۸۶ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا