دیدار معاون فرهنگی دانشگاه قم با رئیس جهاددانشگاهی استان قم

معاون فرهنگی دانشگاه قم با حضور در ساختمان ستادی جهاددانشگاهی استان قم با رئیس و معاون فرهنگی این نهاد انقلابی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سینا پرس، در راستای افزایش تعاملات و  توسعه برنامه‌های فرهنگی مشترک، دکتر سعیدی معاون فرهنگی دانشگاه قم امروز دوشنبه 22 مرداد با حضور در ساختمان ستادی جهاددانشگاهی استان قم با رئیس و معاون فرهنگی این نهاد انقلابی دیدار و گفت و گو کرد.
علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان قم در این دیدار ضمن تشکر از همراهی یک ساله  دانشگاه قم با جهاددانشگاهی ابراز امیداواری کرد در سال تحصیلی آینده نیز در حوزه فرهنگی به عنوان بازوی اجرایی همکاران معاونت فرهنگی دانشگاه قم،  کارهای خوبی انجام شود.
حسینی در ادامه افزود: جهاددانشگاهی این آمادگی را دارد که با عضویت در کمیته دانشجویان اتباع  و بین الملل با توجه  ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی موجود و همچنین  دارا بودن پژوهشکده ها و دفاتر نمایندگی در برخی از کشورهای همسایه با دانشگاه قم همکاری نماید.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان قم گفت: فضای های مناسبی در جهاددانشگاهی کشور وجود دارد که بتوان جهت اردوهای دانشجویی ویژه دانشجویان اتباع از آن استفاده نمود، وی همچنین ظرفیت‌های خبرگزای‌های فعال در جهاددانشگاهی از جمله ایسنا و ایکنا را فرصت خوبی برای انتشار اخبار و وقایع در این حوزه برشمرد.
علی حسینی در ادامه با ارائه گزارشی  از فعالیتهای انجام شده توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در یک سال گذشته در دانشگاه قم گفت: خبرگزاری ایسنا از اول سال تحصیلی حدود ۲۵۵ و خبرگزاری ایکنا ۱۹۳ خبر برای دانشگاه قم منتشر کردند که عددی قابل توجه است.
در ادامه این جلسه سیدمرتضی سیدمیرزایی، مدیر فرهنگی دانشگاه قم در خصوص دانشجویان اتباع و بین الملل گفت: تعداد دانشجویان عراقی در حال تحصیل در دانشکده حقوق در حال حاضر 400 نفر است.
وی گفت: فعالیتهایی که به صورت ویژه برای دانشجویان اتباع و بین الملل انجام می‌شود از طریق کانون‌ها صورت می‌پذیرد، که تصدی‌گری آن طبق تقسیم بندی‌های انجام شده با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است.
مدیر فرهنگی دانشگاه قم افزود: اعضای کمیته دانشجویان اتباع در دانشگاه قم شامل معاون نهاد هبری، مدیر فرهنگی و مسئول دانشجویان بین الملل است که پیشنهاد این بود که آموزش نیز به عنوان عضو به کمیته افزوده شود. وی همچنین اعلام آمادگی کرد که جهاددانشگاهی به عنوان عضو مدعو در این کمیته حضور داشته باشد.حضور جهاددانشگاهی و ارائه برنامه‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف کمیته بسیار موثر باشد.
در انتهای این جلسه نیز گزارشی از طرح سنجش و نگرش انجام شده در دانشگاه قم ارائه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا