مطالعات امکان‌سنجی و عملیات اجرایی تعویض مشعل‌های بویلر نیروگاه شازند اراک

مطالعات امکان سنجی، ارائه خدمات مهندسی و عملیات اجرایی تعویض مشعل های بویلر نیروگاه شازند اراک به همت ستاد آب، اقلیم و محیط زیست فراخوان شد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، فراخوان مطالعات امکان سنجی، ارائه خدمات مهندسی و عملیات اجرایی تعویض مشعل های بویلر نیروگاه شازند اراک با هدف طرح تعویض مشعل‌های نیروگاه و به روز رسانی سیستم احتراق از طریق جایگزینی آنها با مشعل های Low-Nox منتشر شد.

نیروگاه حرارتی شازند اراک واقع در کیلومتر ۱۵ جاده اراک بروجرد و در شرق پالایشگاه شازند اراک می باشد که عملیات احداث آن در سال 1374 آغاز و واحدهای آن در سالهای 1379 و 1380 به بهره برداری رسید. این نیروگاه از نوع بخاری با ظرفیت ۱۳۰۰ مگا‌وات شامل چهار واحد بخار ۳۲۵ مگاواتی است که هر واحد مجهز به یک بویلر (Steam Generator) مدل DG1065/17.4-I1 ساخت شرکت Dongfang Boiler Work  کشور چین می باشد.

شرکت های دانش‌بنیان و فناور که توانایی و سابقه اجرایی در این زمینه را دارند، تا 31 مرداد ماه می توانند به تارنمای ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به نشانی weco.isti.ir مراجعه کرده و کاربرگ خواسته شده را تکمیل و ارسال کنند.

گفتنی است متقاضان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02188031583-02183530 داخلی 7425 و یا 09354488375 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا