جهاددانشگاهی فارس پرشتاب در مسیر توسعه قرار دارد

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به فعالیت‌های یک ساله این نهاد تأکید کرد: جهاددانشگاهی فارس پرشتاب در مسیر توسعه قرار دارد.

امیرحسین استقلال امروز، 23 مردادماه در مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی در شیراز به تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای یک ساله این نهاد در استان پرداخت و گفت: نگاهی به عملکرد معاونت‌ها و بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی فارس، حکایت از آن دارد که این واحد پرشتاب در مسیر توسعه قرار دارد.

وی افزود: در بخش معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، در تمام قسمت‌ها اعم از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، سازمان دانشجویان، ایسپا و… شاهد رشد بوده‌ایم و به طور کلی در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، یکی از 5 واحد برتر کشور هستیم.

استقلال از تدوین و چاپ 7 کتاب طی یکسال گذشته در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: در مسابقات ملی مناظره دانشجویی جزو 3 استان برتر کشور بودیم.

وی با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی فارس باید پروژه محور شود، به فعالیت‌های معاونت آموزشی اشاره کرد و افزود: از سال گذشته تاکنون 26 مورد آزمون استخدامی توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی در سطح استان برگزار شده است. 26 دوره آموزشی جدید تدوین کرده و 23 قرارداد و تفاهم‌نامه با سازمان‌های مختلف منعقد کردیم.

رئیس جهاددانشگاهی فارس تصریح کرد: طی این مدت 71 هزار و 504 نفر از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی فارس مثل ارزیابی شایستگی، آزمون استخدامی و… خدمات دریافت کردند که این آمار غیر از آمار مشارکت در دوره‌هاست.

استقلال به فعالیت‌های معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی فارس اشاره کرد و افزود: گروه علوم رفتاری جهاددانشگاهی فارس طی یکسال گذشته 13 طرح پژوهشی انجام داده است. 3 طرح پژوهشی در دست اقدام دارد و در 3 مناقصه بزرگ برنده شده است. ضمن اینکه مقالات و نشست‌های متعددی نیز طی این مدت برگزار کرده است و جزو 6 گروه پژوهشی برتر حوزه علوم انسانی در جهاددانشگاهی است.

وی از تجهیز درمانگاه جهاددانشگاهی فارس برای مبحث پزشکی بازساختی خبر داد و گفت: در این بازه زمانی یکسری درمان‌های سلول درمانی در جهاددانشگاهی فارس شروع کردیم و نمایندگی شرکت‌های مطرح حوزه سلول بنیادی در جنوب کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس گرفتیم. همچنین نمایندگی بورد جهانی پزشکی بازساختی اخذ کردیم که به دیگر استان‌ها نمایندگی اعطا می‌کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی فارس، رویداد پزشکی بازساختی با حضور میهمانان خارجی را از دیگر اقدامات حوزه پژوهشی این واحد طی یکسال اخیر برشمرد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، استقلال اظهار کرد: در حوزه منابع انسانی جهاددانشگاهی فارس نیز طی یکسال اخیر، از تعداد نیروهای پیمانی کاسته شده و به تعداد اعضای رسمی اضافه شده است، از طرفی تعداد نیروهای پاره وقت به شدت کم شده و تعداد نیروهای تمام وقت افزایش یافته است و به طور کلی در دو سال گذشته به سمت ثبات و امنیت شغلی برای اعضا پیش رفتیم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا