بررسی «سند سبک پوشش اسلامی_ ایرانی»

پنجاه و ششمین جلسه کار گروه مد و لباس با حضور زهرا گلپایگانی رئیس کار گروه مد و لباس صبح امروز دوشنبه (۱۴/۰۳/۵/۲۱) در محل وزارت فرهنگ برگزار شد.

به گزارش سینا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زهرا گلپایگانی در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به حاضران بعد از قرائت صورت‌جلسه گفت: تغییر در جایگاه کارگروه و قرار گرفتن آن ذیل حوزه وزارتی از مواردی است که لازم می‌دانم خدمت دوستان اطلاع بدهم که سابقا ذیل شورای فرهنگ عمومی قرار گرفته بود و هم‌اکنون با تغییرات ذیل حوزه وزارتی قرار گرفته است. دومین خبر هم ابلاغیه سند سبک پوشش اسلامی_ایرانی است که در این زمینه نیازمند ارائه نظرات و پیشنهادات از طرف افراد کارگروه هستیم.
وی ادامه داد: پویا شدن و برگزاری مرتب جلسات از اولویت‌های کارگروه است.
گلپایگانی در ادامه با اشاره به سند سبک پوشش اسلامی_ ایرانی اظهار داشت: مطابق قوانین و مسئولیت اجرای این سند توسط وزارت فرهنگ باید بعد از سه ماه از ابلاغ سند اساسنامه بنیاد توسط کارگروه پیشنهاد و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود. در همین زمینه دوستان از آنجاییکه ذی نفعان و کنش‌گران این فضا هستند لازم است نظرات خود را در این زمینه به کارگروه ارائه دهند.
وی با اشاره به دیگر دستور جلسه پیرامون اصلاح قوانین ادامه داد: قوانین حسب شرایط نیازمند بازنگری است و اصلاح قوانین از دیگر دستورات مورد بررسی در این جلسه است که علاقه‌مندیم نظر دوستان را در این زمینه بدانیم.
رئیس کار گروه مد و لباس گفت:  بنا داریم کمیته‌های تخصصی تشکیل بدهیم و بدنه تصمیم‌گیر را مدام به اشتراک بگذاریم تا با رفت و برگشت قبل از ورود به میدان بازخوردها را جمع‌آوری کرده و نواقص را رفع کنیم.
وی در زمینه برگزاری جشنواره مد و لباس فجر گفت: محل سیاست‌گذاری این امر داخل کارگروه است و بررسی رویکردهای عملی از محل‌های گفت‌وگو است.
در ادامه جلسه حاضران به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون دستور جلسه پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا