چاپ چهارم کتاب «متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ‌نزن»

چاپ چهارم کتاب «متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ‌نزن» در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، چاپ چهارم کتاب «متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ‌نزن» وارد بازار نشر شد.

کتاب «متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ‌نزن» تألیف پروفسور جان لیپولد-دکتر دامیان کوتکی و ترجمه دکتر مرتضی شمعانیان- مهندس محمد رحمتی، با شمارگان 500 نسخه، دارای 498 صفحه، در ده فصل، در قطع وزیری، چاپ و راهی بازار کتاب شد.

کتاب متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ نزن در برگیرنده مطالبی در زمینه انواع فولادهای زنگ نزن و ترکیب شیمیایی آن‌ها، متالورژی فیزیکی و جوشکاری انواع فولادهای زنگ نزن، خواص مکانیکی فولادهای زنگ نزن جوشکاری شده، تکنولوژی و استفاده از فولادهای زنگ نزن سوپر، اتصال غیرمشابه و روش‌های ارزیابی جوش‌پذیری می‌باشد. علاوه بر آن شامل توضیحاتی در زمینه کاربردها و محدودیت‌های سازه‌های جوشکاری شده از نوع فولادهای زنگ نزن می‌باشد. مطالعه این کتاب به تمامی محققان، مهندسین و دانشجویان مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی مکانیک پیشنهاد می‌شود.

شایان‌ذکر است این کتاب قبلاً به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است.

چاپ چهارم این کتاب در تابستان 1403 با قیمت سه‌میلیون و هفتصد هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا