پژوهشگاه رویان، یکی از مراکز درمانی برتر ارائه خدمات گردشگری سلامت بیماران خارجی

جایزه مراکز برتر در ارائه خدمات گردشگری سلامت برای بیماران خارجی به پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی نیز اختصاص یافت.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، در سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH 2024) که با حضور چهره‌های حوزه بهداشت و درمان در محل سالن همایش‌های صدا و سیما در روز پنج شنبه ۱۸ مردادماه برگزار شد، پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، به عنوان یکی از مراکز برتر ارائه خدمات گردشگری سلامت بیماران خارجی معرفی شد.

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کلینیک‌های تخصصی، شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی، شرکت‌های خدمات گردشگری درمانی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مخاطبان این رویداد بین المللی بودند که به منظور هم افزایی و تبادل تجربیات و انتقال دانش و فناوری در نمایشگاه و برنامه‌های جانبی مشارکت خوبی داشتند.

همایش و نمایشگاه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با هدف معرفی ظرفیت‌ها و ایجاد هم افزایی‌های بین المللی جهت به اشتراک‌گذاری تجارب و آشنایی با آخرین دستاوردها، راهکارها و فناوری‌ها و همچنین شبکه‌سازی و توسعه همکاری‌های بین المللی در حوزه گردشگری درمانی برگزار می‌شود.

یکی از شرکت‌های معتبر دانش بنیان این رویداد بین المللی، شرکت فناوری بُن یاخته‌های رویان، اولین بانک خصوصی سلول‌های خون بندناف است که در ذخیره سازی سلول های بنیادی و پالایشگاه محصولات زایمانی در ایران پیشگام است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا