تشکیل کمیته تجزیه و تحلیل حرفه ها و مشاغل رشته نقاشی

کمیته تجزیه و تحلیل حرفه ها و مشاغل رشته نقاشی با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری و اعضاء این کمیته برگزار شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی معاونت هنری به نقل از دفتربرنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی،براساس بند الف ماده 2 شیوه نامه تدوین استانداردهای آموزشی، ارزشیابی و شایستگی حِرَف و مشاغل، با حضورمحمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش کمیته تجزیه و تحلیل حرفه ها و مشاغل رشته نقاشی، چهارشنبه 10 مرداد ماه برگزار شد .

در ابتدای جلسه محمد حسین اسماعیلی ضمن خیرمقدم با تشریح خلاصه ای از فرآیند تشکیل کمیته تجزیه و تحلیل حرفه ها و مشاغل در رشته های هنری و اقدامات صورت گرفته پرداخت وگفت: در سال گذشته با تشکیل کمیته تجزیه و تحلیل رشته های موسیقی و گرافیک، مشاغل این رشته ها تدوین و احصاء شد و اکنون با تشکیل این کمیته با توجه به تجارب اساتید حرف و مشاغل رشته نقاشی احصاء خواهدشد.

وی با تاکید بر ضرورت احصاء مشاغل و حرف رشته های هنری افزود: با توجه به قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی مصوب سال 1396 دفتر آموزش با تدوین استانداردهای ارزشیابی و شایستگی رشته های هنری مبادرت به احصاء مشاغل در حوزه  های موسیقی، گرافیک و نقاشی نموده است.

در ادامه اعضای این کمیته با ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود به بررسی برخی عناوین وسرشاخه ها و زیر مجموعه های حرفه نقاشی پرداختند.

اعضاء این کمیته، مرضیه بختیاری، پریسا پهلوان، آریا اقبال، جمال عرب زاده ،سعید روانبخش، امیرعلیخانی راد، حسن موریزی نژاد ، مرتضی نیک نژاد و کارشناسان دفترآموزش می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا