جزئیات مسابقات نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی

مسابقات نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ۲۳ تا ۲۵ مردادماه جاری برگزار می‌شود.
به گزارش سینا از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مسابقات نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
این مسابقات 23 تا 25 مرداد انجام می‌شود. شعار نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی نشاط خانوادگی و بازی‌های رایانه‌ای است.
این مسابقات به ۲ صورت حضوری و برخط است. جریان سازی فرهنگی از مهمترین رویکردهای این مسابقات است و ظرفیت‌های خوبی در استان خراسان جنوبی وجود دارد.
رده سنی مسابقات از سه تا ۱۸ سال است. این مسابقات موجب تقویت صنعت و فرهنگ بازی‌های رایانه‌ای شده و شور و نشاط را با دنبال دارد.
مهمترین رویکرد نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی نیز تقویت فرهنگ و سواد بازی در خانواده‌ها است. امسال بیش از ۲۰ بازی موبایلی ایرانی در بخش غیر حضوری و برخط ارایه می شود و 2 بازی در بخش حضوری برگزار می‌شود که خراسان جنوبی یک از استان‌هایی است که میزبان بخش حضوری خواهد بود.
لازمه تقویت سواد بازی در خانواده افزایش ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای در بین مسئولان است و مسابقات به این موضوع کمک می‌کند. از هر استان چهار نفر برتر به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.
آموزش بازی سازی در خراسان جنوبی با حضور اساتید کشوری برنامه ریزی شده و بورسیه آموزش برای نفر برتر در مسابقه بازی سازی از دیگر بخش‌های این مسابقات خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا