خبرگزاری سینا؛ راهی نو و سخن تازه

خبرگزاری سینا به عنوان رسانه ای مرجع در عرصه علم، فناوری و فرهنگ ایران 10 ساله شد و اکنون در راهی نو گام نهاده و بر سخنی تازه از جنس اقتصاد خلاق و صنایع فرهنگی تاکید دارد.

با پاسداشت تلاش های این سالها اکنون بر این باور عمیق تاکید داریم که خبرگزاری سینا در مقام مرجع رسانه‌ای فعالان حوزه راهبردی صنایع خلاق، فناوری های نرم و نوآوری در علوم انسانی و هنر، رسالتی متمایز با گذشته را دنبال می کند و خود را در مواجهه با عصر جدیدی از تحولات مبتنی بر دنیای دیجیتال مسئول می‌داند.

خبرگزاری سینا، رسانه است یک رسانه متفاوت و متمایز در بازتاب دادن ایده های خلاق و ارائه تصویری از تبلور نبوغ و ابتکار نسل جدید در عرصه ملی و جهانی.

اعتقاد داریم که خبرگزاری سینا، رسانه نخست عرصه علم و فناوری، اقتصاد خلاق و صنایع فرهنگی و فناوری های نرم ایران است و از این منظر رسالت خویش می دانیم که رصد کننده رویدادها و خبرهای پارک‌های علم و فناوری ایران باشیم و چون آینه شفاف انعکاس دهنده تلاش شرکتها و بازیگران سپهر دانش و فناوری ایران در این حوزه عمل کنیم.

خبرگزاری سینا به عنوان یکی از بازوهای رسانه ای نهاد جهاد دانشگاهی البته خود را در ایفای مسئولیت حرفه ای مستقل می داند و تلاش دارد با رصد تحولات دنیای نوآوری و فناوری در جهان به سیاستگذاران در ریل گذاری صحیح و آسیب شناسی چالشها به سهم خویش یاری رساند.

اکنون و در فصل تازه ای از فعالیت خبرگزاری سینا با قدردانی از تلاش همکاران از تولد تا اکنون وظیفه حرفه ای ایجاب می کند با توجه به ریل گذاری جدید برای ایفای ماموریت تازه از همه اهل قلم و خبر در این راه نو در کنار این رسانه خاص و تخصصی بمانند چه اینکه اینجا خانه همه است.

این خبرگزاری در عصر جدید حیات خود با همکاری جمعی از خبرنگاران و روزنامه نگاران با سابقه و همکارانش در مراکز استانی، تلاش دارد تا نسل تازه ای در کنار خود داشته باشد چرا که دنیای آینده رسانه، متفاوت با گذشته است و ما در دنیای پلت فرم و هوش مصنوعی نیاز به خون تازه و نسل جدید داریم.

سخن کوتاه اینکه خبرگزاری سینا، رسانه دنیای پلتفرمها و هوش مصنوعی و پارکهای علم و فناوری ایران است و بی تردید همکاری نهادهای بالادستی و دستگاه های ذی ربط ضرورتی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا