پیام حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی پیامی سالروز تاسیس جهاددانشگاهی را تبریک گفت.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی همزمان با چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، حضرت آیت الله حسینی بوشهری نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی پیامی سالروز تاسیس این نهاد را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن 16مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1359 و فرا رسیدن چهل و چهارمین سال تاسیس این نهاد را تبریک عرض می‌نمایم.

جهاددانشگاهی یک مجموعه امیدبخش در کشور است که باید به سمت کارهای گزین و برزمین مانده برود.

جهاددانشگاهی با یک نیت خیر پایه گذاری شده و همیشه در کشور درخشیده و تاثیرگزار بوده است، جهاددانشگاهی باید یک بازویی باشد برای دولت و مراکز علمی و پژوهشی که نیازهای کشور و دستگاه‌های اجرایی را برطرف نماید.

اینجانب یاد و خاطره مرحوم سعید کاظمی آشتیانی دانشمند فقید و فرهیخته و جهادی و مومن و انقلابی که خدمتشان برای نظام تا همیشه ماندگار است گرامی می دارم.

جهاددانشگاهی بر اساس ایمان و تقوا پایه گذاری شده است این را حفظ کنید و روز به روز بهتر از گذشته برای نظام و انقلاب تاثیرگزار باشید.

از مجموعه جهاددانشگاهی در سطح ملی و استان بوشهر که با نیت خالص در این سالها افتخار آفریده‌اند سپاسگزارم و برایتان در آینده علمی کشور آرزوی موفقیت دارم.

 

سید هاشم حسینی بوشهری

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا