جهاددانشگاهی مورد اعتماد مردم است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مجموعه اقدامات جهاددانشگاهی را مورد قبول و رضایت مردم دانست و گفت: این نهاد انقلابی مورد اعتماد مردم است.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری :

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سازمان جهاددانشگاهی خوزستان حضور یافت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار، با تبریک سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی و عرض خداقوت به جهادگران جهاددانشگاهی گفت: توجه جهاددانشگاهی را به 5 مساله اساسی جلب می نمایم؛ مساله اول بحث صنعت است که باتوجه به وجود صنایع بزرگ مانند نفت، فولاد و پتروشیمی در استان خوزستان و باتوجه به ارتباط خوب سازمان جهاددانشگاهی خوزستان با این صنایع، توسعه این ارتباطات و واگذاری پروژه‌های مهم و اثرگذار از سوی صنایع به جهاددانشگاهی مورد انتظار است.

وی افزود: مساله دوم، مساله کشاورزی است که باتوجه به اهمیت کشاورزی نوین و مدیریت منابع آب، شایسته است جهاددانشگاهی در این حوزه فعالیت‌های خود را توسعه دهد. مساله سوم مساله درمان است که باتوجه به فعالیت‌های باسابقه جهاددانشگاهی خوزستان در این زمینه، الحمدلله مقبولیت و رضایت خوبی وجود دارد و جهاددانشگاهی مورد اعتماد مردم است.

آیت الله حس زاده افزود: بحث چهارم، بحث فضای مجازی است. باتوجه به گذران بخش قابل توجهی از اوقات مردم در فضای مجازی، توجه به محتوای فضای مجازی و غنی بخشی به محتوا یکی از فعالیت‌های اثربخش خواهد بود. مساله پنجم نیز مساله دانشگاه است، ارتباط مفید، دقیق و موثر با دانشجویان می‌تواند موجب بهبود فضای دانشگاه و حرکت به سمت دانشگاه آرمانی شود.

وی ضمن بیان اینکه وقتی نام جهاددانشگاهی می‌آید، آرامش برای مردم حاصل می‌شود، بر لزوم توجه به اردوهای جهادی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های جهادگران و ابراز خرسندی از گزارشات ارائه شده، ارتقاء سطح فعالیت‌ها و برداشتن قدم‌های محکم‌تر در راه توسعه و تعالی را خواستار شدند.

در این دیدار دکتر حسن محمدی مجد رییس جهاددانشگاهی، گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای این سازمان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ارائه کرد.

وی در ادامه گفت: جهادگران جهاددانشگاهی همواره با مجاهدت توانسته‌اند کارهای بزرگی را به سرانجام برسانند.

رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان با تاکید بر ظرفیت‌های جهاددانشگاهی، آمادگی این سازمان را برای حضور در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی و انجام پروژه‌های اثرگذار اعلام نمود.

دکتر محمدی مجد در ادامه گفت: یکی از عوامل اصلی موفقیت جهاددانشگاهی وجود همکاران پرتلاش و مجاهدی است که با اعتماد به جهاد علمی و علم جهادی ماموریت‌های مهمی را به سرانجام رسانده‌اند و این راه پرافتخار همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا