اعلام آمادگی همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با جهاددانشگاهی

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری در بخش‌های مختلف آموزشی و تحقیقاتی اعلام کرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان‌سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به‌مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی، آمادگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را برای همکاری در بخش‌های مختلف آموزشی و تحقیقاتی با واحد استان کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد.
وی افزود: رسیدن به توسعه کهگیلویه‌وبویراحمد در گروی دستیابی دانشگاه‌های استان به فناوری‌های پیشرفته است که مدیران ارشد استان و کشور باید در این زمینه این مراکز را حمایت کنند.جهاددانشگاهی فعالیت‌های مطلوبی در سطح استان و ابعاد پژوهشی و فرهنگی داشته و نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه بیان کرد: دوره‌های مختلف آموزشی جهاددانشگاهی با رویکرد کارآفرینی و اشتغال‌زایی برگزار می‌شود که مورد توجه جوانان جویای کار استان قرار گرفته و این اقدام این نهاد انقلابی قابل توجه و تحسین است.
جاودان‌سیرت در پایان با اشاره به عملکرد شایسته خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا در سطح استان، گفت: خبرگزاری ایسنا در حوزه رویدادهای جامعه دانشگاهی و انعکاس نظرات فرهیختگان و نخبگان با نگاهی علمی و آسیب‌شناسانه به تحولات استان می‌پردازد و در سطح کشور هم به این شکل حرکت کرده است؛ این دو خبرگزاری همواره با هدف گسترش و تعمیق آگاهی و اطلاع‌رسانی تلاش کرده‌اند و با بی‌طرفی، صداقت و سرعت عمل وظایف خود را انجام داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا