تأیید اساسنامه سازمان توسعه پارک فناوری پردیس در شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان از تأیید اساسنامه سازمان توسعه سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در این شورا خبر داد و گفت: این اساسنامه که در تیرماه ۱۴۰۳ به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

به گزارش سینا، هادی طحان نظیف در نشست خبری روز شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳، نظرات شورای نگهبان در خصوص مصوبات مجلس شورای اسلامی و اساسنامه‌های دولتی را اعلام کرد. بر اساس یکی از این نظرات، اساسنامه سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در شورای نگهبان تأیید شد.

به گفته طحان نظیف، این اساسنامه که با اصلاحاتی در جلسه مورخ هفدهم تیرماه امسال به تصویب هیأت وزیران رسیده است؛ در جلسه مورخ ۳ مرداد ۱۴۰۳ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با توجه به اصلاحات به عمل آمده. مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، بر اساس مصوبه هیأت دولت، پارک فناوری پردیس مجوز پیدا کرد تا به عنوان اولین مجموعه بتواند فعالیت‌های اقتصادی مختلف را ساماندهی دهد. این تصویب‌نامه، مقدمه‌ای برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی برای همه مجموعه‌های دانش‌بنیان است که تحت نظر وزارتخانه‌ها فعالیت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا