رهبر ارکستر ملی:
زندگی ام را در راه حفظ موسیقی قرار دادم

رهبر ارکستر ملی گفت : بعد از دورانی که اجراهای موسیقی با مشکلاتی همراه شده بود، اما با درایت انجام شده، دوباره اجراها خیلی روتین شدند و به روال عادی خود بازگشتند.

به گزارش سینا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون رحیمیان، رهبر ارکستر ملی ایران در گفتگو با فرهنگ بیان داشت: زمانی که مسئولیت اکستر ملی به من واگذار شد تلا‌ش خود را در راستای بهتر کردن روند موسیقی ملی با استفاده از موسیقی های جدید و بازسازی موسیقی‌های قدیمی قرار دادم.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای استفاده از خوانندگان جوان، اظهار داشت : نیازمند نوشتن موسیقی‌های جدید برای قوی تر کردن آرشیو موسیقی‌های هستیم.

رحمیان موسیقی ایرانی را بسیار موسیقی غنی و شنیدنی حتی برای مخاطبان خارجی عنوان و تصریح کرد: در تلاش هستیم  با اجرای موسیقی‌های جدید موسیقی ایرانی را به جهان معرفی کنیم؛ یکی از دوستان خارجی‌من باور نمی‌کرد ما ارکستر داریم.

رهبر ارکستر ملی ایران با تاکید بر رسیدگی به رفاه و مسائل مالی نوازندگان  شده و حمایت از آنها، بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم کسانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی مجوز اجرای موسیقی دریافت می‌کنند به مدت سه روز در ارکستر ملی حضور داشته و برای مردم اجرا کنند.

وی با اشاره به عدم همراهی برخی از هنرمندان، تصریح کرد: برای موسیقی سختی‌هایش را کشیدیم تا  آن را حفظ و عین حال به سمت جلو حرکت دهیم.

رحیمیان تاکید کرد: من زندگی ام را در راه حفظ موسیقی قرار دادم.

رهبر ارکستر ملی با اشاره بر اینکه
وزیر فرهنگ صمیمانه تمامی صحبت‌های اعضای شورای موسیقی را شنیدند، بیان داشت: بعد از دورانی که اجراهای موسیقی با مشکلاتی همراه شده بود، اما با درایت انجام شده، دوباره اجراها خیلی روتین شدند و به روال عادی خود بازگشتند.

وی در پایان اظهار داشت: از همه کسانی که به هنر موسیقی و جلو رفتن آن کمک می‌کنند، تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا